خانه » ♦ خانه و خانواده » یک شام رژیمی کم کالری خوش طعم

یک شام رژیمی کم کالری خوش طعم

یک شام رژیمی
یک شام رژیمی

این شام علاوه بر کالری بسیار پایینی که دارد بسیار خوش طعم هم هست.

تهیه این غذا با تنوری کردن سیب‌زمینی در فر آغاز می‌شود. به این ترتیب که باید یک عدد سیب‌زمینی متوسط را در میان کاغذ آلومینیومی بپیچید و در فر قرار دهید.
پس از ۳۰ دقیقه سیب‌زمینی را خارج و سرش را با قاشق باز و داخل آن را کمی خالی کنید.
نصف لیوان مخلوط کلم قرمز، نخودفرنگی و هویج نگینی شده پخته را با پوره سیب‌زمینی خارج شده مخلوط و با یک قاشق غذاخوری سس مایونز آن‌ها را طعم‌دار و داخل سیب‌زمینی را با آن پر کنید.
با خوردن هر عدد از این سیب‌زمینی‌ها ۲۵۰ کیلوکالری دریافت خواهید کرد.

مطلب پیشنهادی

خوراک جوانه ی گندم غذایی سالم!

خوراک جوانه ی گندم غذایی سالم! مواد لازم برای پنج نفر جوانه ی گندم ۲پیمانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *