خانه » ♦ خانه و خانواده » طرز تهیه پیتزایی رژیمی و کم کالری

طرز تهیه پیتزایی رژیمی و کم کالری

پيتزا رژيمي
پيتزا رژيمي

مواد لازم برای 4 نفر :
روغن زیتون 4 تا 5 قاشق
پیاز قرمز 500 گرم خلال شده
سیر 2 حبه له شده
سبزیجات معطر مخلوط مثل ریحان، آویشن و جعفری 2 قاشق غذاخوری
خمیر هزار لا 225 گرم
سس گوجه 1 قاشق غذاخوری
جعفری برای تزئین

طرز تهیه :

مرحله 1
در یک ماهیتابه 2 قاشق از روغن را ریخته، پیازها و سیر را افزوده و برای 15 تا 20 دقیقه تفت دهید و هم بزنید تا پیازها نرم شده ولی قهوه ای نشوند، سپس سبزیجات مخلوط خرد شده را اضافه کنید.

مرحله 2
فر را روی حرارت 220 درجه سانتیگراد یا 425 درجه فارنهایت روشن کنید. خمیر پیتزا را به 4 قسمت مساوی تقسیم و به دایره های 15 سانتیمتری برش بزنید، لبه های خمیر پیتزا را با چنگال یا دست حالت دهید و روی کاغذ پوستی گذاشته، برای 10 دقیقه در یخچال بگذارید تا سرد شوند.

مرحله 3
یک قاشق روغن را با سس گوجه مخلوط کرده و روی خمیر پیتزا بمالید، سپس مخلوط پیاز را روی آنها ریخته، کمی فلفل و روغن بپاشید و برای 15 دقیقه در فر گذاشته تا خمیر پیتزا پخته و قهوه ای شود. روی آنرا با جعفری تزئین و داغ سرو کنید.

براي ديدن ادامه تصاوير كليك كنيد:

مطلب پیشنهادی

آموزش پیتزای تابستانی

آموزش تهیه پیترا تابستانی مواد لازم پيتزا تابستاني • ۱٫۵ پیمانه اسفناج کوچک ریز شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *