خانه » ♦ کامپیوتر » ♦ نرم افزار کامپیوتر » نرم افزار رایگان حسابداری هدش تحت اکسس

نرم افزار رایگان حسابداری هدش تحت اکسس

نرم افزار رایگان حسابداری هِدِش نرم افزاری است که با تلاش جناب اقای امیر بیانی و به یاد تعدادی از شهدای گرانقدر تهیه شده است، نرم افزار رایگان حسابداری هِدِش در اکسس برنامه نویسی شده است لذا برای اجرای این نرم افزار حتما می بایست نرم افزار اکسس روی سیستم شما نصب باشد.

برای اجرای نرم افزار رایگان حسابداری  هِدِش  حتما باید مراحل زیر را طی کنید وگر نه نرم افزار اجرا نخواهد شد .

۱ – پس از اجرای برنامه صفحه اول نرم افزار حسابداری رایگان هدش باز خواهد شد که از شما پسورد میخواد ، قبل از وارد کردن پسورد این پنجره را ببندید .

۲ – سپس یک نواری در محیط اکسس مشاهده میکنید با نام security warning از این نوار گزینه opinion را انتخاب کرده و سپس در پنجره باز شده گزینه Enable this content را انتخاب کرده و تائید کنید

۳ – پس از تائید نرم افزار مجددا خود اجرا شده و از شما پسورد میخواهد لازم به ذکر است پسور این نرم افزار ۱۲۳۴ است.

hedesh

hedesh

دانلود مستقیم [با حجم  ۳,۸۷MB]

۴ نظر

  1. -برنامه حسابداری رایگان هدش
    veepo.ir/%D9%87%D8%AF%D8%B4/

  2. سلام.خیلی ممنون از اموزشهای خوبتئن در سایت.در صورت امکان سورس برنامه حسابداری هدش را میخواستم.

  3. نرم افزار خوبی است لیکن دریافت صرتهای مالی در بازه زمانی مشخص امکان ندارد مثلاً تراز حسابها را تا پایان عملیات پبت شده ارائه مینماید نه در محدوده انتخابی

  4. محمد از کرمان

    سلام چرا باز نمیشه فایل اصلاً گزینه security warning رو نمیبینم لطفاً راهنمایی کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا
تمامی حقوق این سایت متعلق به دانلود های می باشد.
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
CopyRight © 2013-2018 DownloadHi.ir این سایت هیچگونه مسئولیتی در مورد محتوای مطالب منتشر شده اش ندارد و در مورد انتشار برنامه ها،
کلیه مطالب و برنامه های موجود در این سایت از سایتهای معتبر تهیه شده اند و در رابطه با برنامه های ایرانی ثبت شده، در صورتی که
صاحب اثر رضایت نداشته باشد می تواند در قسمت نظرات پیام بگذارد تا ضمن هماهنگی برای ارسال اسناد و مدارک
مربوطه در مورد ثبت برنامه مورد نظر، نسبت به حذف آن اثر طی 72 ساعت اقدامات لازم انجام گیرد.