خانه » ♦ خانه و خانواده » طرز تهیه پیتزایی رژیمی و کم کالری

طرز تهیه پیتزایی رژیمی و کم کالری

پیتزا رژیمی
پیتزا رژیمی

مواد لازم برای ۴ نفر :
روغن زیتون ۴ تا ۵ قاشق
پیاز قرمز ۵۰۰ گرم خلال شده
سیر ۲ حبه له شده
سبزیجات معطر مخلوط مثل ریحان، آویشن و جعفری ۲ قاشق غذاخوری
خمیر هزار لا ۲۲۵ گرم
سس گوجه ۱ قاشق غذاخوری
جعفری برای تزئین

طرز تهیه :

مرحله ۱
در یک ماهیتابه ۲ قاشق از روغن را ریخته، پیازها و سیر را افزوده و برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه تفت دهید و هم بزنید تا پیازها نرم شده ولی قهوه ای نشوند، سپس سبزیجات مخلوط خرد شده را اضافه کنید.

مرحله ۲
فر را روی حرارت ۲۲۰ درجه سانتیگراد یا ۴۲۵ درجه فارنهایت روشن کنید. خمیر پیتزا را به ۴ قسمت مساوی تقسیم و به دایره های ۱۵ سانتیمتری برش بزنید، لبه های خمیر پیتزا را با چنگال یا دست حالت دهید و روی کاغذ پوستی گذاشته، برای ۱۰ دقیقه در یخچال بگذارید تا سرد شوند.

مرحله ۳
یک قاشق روغن را با سس گوجه مخلوط کرده و روی خمیر پیتزا بمالید، سپس مخلوط پیاز را روی آنها ریخته، کمی فلفل و روغن بپاشید و برای ۱۵ دقیقه در فر گذاشته تا خمیر پیتزا پخته و قهوه ای شود. روی آنرا با جعفری تزئین و داغ سرو کنید.

برای دیدن ادامه تصاویر کلیک کنید:

مطلب پیشنهادی

طرز تهیه پیتزا کاپ

مواد لازم :  گوشت چرخ کرده  ۲۵۰ گرم  قارچ سرخ شده  ۱ پیمانه  فلفل دلمه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *