
▪ هرگز از اینکه در مواقع لزوم قدم جسورانهای برداشتهاید نهراسید.
▪ هنر فروش و عرضه فکر خود را بیاموزید. یعنی این توانایی را در خود ایجاد کنید که دیگران را به شنیدن افکار و عقایدتان علاقمند کنید.
▪ به کارکنان خود کمک کنید که بهتر و بهتر شوند و بهرهوری بیشتری داشته باشند. خیلی از آنها فقط یک تلنگر و راهنمایی را برای خوب شدن نیاز دارند.
▪ از شکست نهراسید. اشتباهات خود را بپذیرید. شکست مقدمه انجام کار درست و پیروزی است.
▪ از فرصتهای بهدست آمده بیشترین استفاده را بکنید. همیشه به دنبال تغییر و بهبود باشید. مشکلات شانسهای موفقیت شما هستند.
▪ شبکه ارتباطی قوی با همه آنهایی که مرتبط با کار شما هستند برقرار کنید.
▪ بر زمان محدودی که دارید، اعمال مدیریت درست داشته باشید.
▪ از الگوهای موفق بهره بگیرید. به متوسط بودن اکتفا نکنید. افراد توانا را دور خود جمع کنید.
▪ در بحرانها با تفکر و رعایت همه جوانب سریع عمل کنید. بعد از شکست به سرعت به پا خیزید.
▪ زندگی شاد و با نشاط رمز موفقیت شماست…