خانه » ♦ خانه و خانواده » بستنی یخی رژیمی

بستنی یخی رژیمی

در اینجا شما رو با یک بستنی یخی بسیار خوشمزه و رژیمی و پر طرفدار آشنا میکنیم.

بستنی یخی رژیمی
بستنی یخی رژیمی

تهیه بستنی یخی با انواع میوه ها در منزل راه بسیار خوبی برای گنجاندن مقدار بیشتری میوه در رژیم غذایی کودکان است. شما می توانید بستنی های یخی را مطابق سلیقه و نیازهای روزانه خود با انواع مختلف میوه ها در منزل تهیه کنید. ما در اینجا روش تهیه یک نوع بستنی یخی بسیار خوشمزه و پر طرفدار را برایتان شرح می دهیم.

طرز تهیه بستنی یخی موز و تمشک
مواد لازم برای ۳ یا ۴نفر:
یک دوم فنجان ماست
یک فنجان تمشک
یک عدد موز
یک قاشق غذاخوری عسل
طرز تهیه:
همه این مواد را داخل همزن و یا غذا ساز بریزید و آنها را مخلوط کنید تا زمانی که به یک مخلوط روان و یکدست تبدیل شوند.

این مخلوط را داخل قالب و یا لیوانهای کاغذی دست دار بریزید و حداقل ۶ ساعت آن را در فریزر بگذارید . اگر لیوان کاغذی دسته دار ندارید قبل از اینکه مخلوکاملا” یخ بزند و سفت شود یک چوب بستنی داخل آن بگذارید.

اگر در هنگام درآوردن بستنی ها از داخل قالب یا لیوان کاغذی دچار مشکل شدید ، کمی آب گرم روی سطح خارجی آنها بریزید تا بستنی ها را حت تر خارج شوند.

برای درست کردن بستنی یخی فقط به این روش اکتفا نکنید شما می توانید با ترکیب انواع مواد ، بستنی دلخواه خود را تهیه کنید. مطمئنا خلاقیت شما بر بهتر شدن این بستی تاثیر زیادی خواهد داشت و از انواع میوه های تابستانه مثل هندوانه و هلو و حتی پودینگهای خانگی برای درست کردن بستنی یخی دلخواهتان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *